Modelyje Mercedes-Benz 200 su šešių vietų kėbulais nuo 1936 metų pradėti montuoti 2,3 l darbinio tūrio varikliai. 1937 metais modelį 200 pakeitė naujas 230-tasis (W 143). Pradžioje buvo gaminami su įprastais tuo metu kėbulais ant važiuoklės, kurios bazė buvo 2700 mm tik su šiek tiek prabangesne vidaus apdaila, tačiau šis modelis sulaukė mažo klientų dėmesio todėl buvo gaminamas tik vienus metus. Vėliau standartiniai 230-tieji gaminti ant ilgesnės bazės važiuoklių (3050 mm). Modelis su keturių vietų kėbulu tapo labai populiarus. Šešių vietų 230 kėbulas buvo truputį platesnis už savo pirmtaką. Tokių formų „senasis“ 230 išbuvo gamybos programoje iki 1941 m.
1939 m. Berlyno autosalone pristatytas naujas 230-tojo modelis. Pagal važiuoklę ir kėbulą tai buvo visiškai naujas automobilis. Dėl prasidėjusio karo 230 nebuvo toliau tobulinamas, bet net iki 1950-tųjų buvo pagrindu modeliams 170S ir 220.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.)
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Rygoje 1979 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Ralyje Kaunas-Panevėžys 1978 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Vilniuje 1980 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Vilniuje 1980 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Vilniuje 1980 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Ralyje Kaunas-Panevėžys 1978 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Ralyje Anykščiai-Utena 1984 m.
Mercedes-Benz 230 ((1937-43 m.) Ralyje Anykščiai-Utena 1984 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Ralyje Anykščiai-Utena 1984 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Ralyje Panevėžys-Telšiai 1980 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Ralyje Panevėžys-Telšiai 1980m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Ralyje Panevėžys-Telšiai 1980m.
Mercedes-Benz 230 ((1937-43 m.) Sąskrydyje Kaune, Dainų sl. 1987 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Sąskrydyje Kaune, Dainų sl. 1987 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Panevėžys 1978 m.
Mercedes-Benz 230 ((1937-43 m.) Rygoje 1979 m.
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Sąskrydyje Panevėžys-Kaunas 1978m
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.) Sąskrydyje Panevėžys-Kaunas 1978m
Mercedes-Benz 230 (1937-43 m.)